Otsikko
Miten saan kopion Järviseudun Joulu 1965 - lehden sivusta 11, jossa pitäisi olla valokuva Emil Hurjasta ja Wiljam Sarjalasta? Ja jos tekstissä kerrotaan…

Kysytty

Hei!
Miten saan kopion Järviseudun Joulu 1965 - lehden sivusta 11, jossa pitäisi olla valokuva Emil Hurjasta ja Wiljam Sarjalasta? Ja jos tekstissä kerrotaan jommasta kummasta enemmän, olisi se mukava yllätys!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Järviseudun joulu-lehti löytyy Turun yliopiston Feeniks-kirjastosta vuosilta 1956-1997. Kirjastoa voi käyttää ja sinne saa kortin, vaikka ei olisikaan opiskelija. Suosittelen ottamaan yhteyttä kirjastoon ja kysymään ottavatko he kopion kyseisestä artikkelista vai tekeekö asiakas sen itse.

Alla yliopiston kirjaston yhteystiedot:

Sähköposti: kirjasto@utu.fi

Puhelin: 029 450 2130, 050 455 7059