Otsikko
Miten saan ekirjan kirjastojen jakeluun: mitä kaikkia pitää tehdä ja millainen kustannus siitä syntyy kirjantekijälle?

Kysytty

Miten saan ekirjan kirjastojen jakeluun: mitä kaikkia pitää tehdä ja millainen kustannus siitä syntyy kirjantekijälle?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen asiakkaat voivat lukea ja kuunnella kotimaisen Ellibs-ekirjapalvelun kirjoja ja äänikirjoja. Jos haluat oman ekirjasi kirjastojen ulottuville, ota suoraan yhteyttä Ellibsiin. Jotta saat teoksesi Ellibsin kautta jakoon, sinun täytyy laatia Ellibsin kanssa jakelusopimus. Ota Ellibsiin yhteysttä ja sovi asioista suoraan heidän kanssaan.

Ellibs-palvelu kustantajille:

https://www.ellibs.com/fi/node/146265