Otsikko
Haluaisin löytää kirjailija Ole Jensenin ei-tanskankielisiä...

Kysytty

Haluaisin löytää kirjailija Ole Jensenin ei-tanskankielisiä kirjoituksia, olivatpa ne sitten kirjoja tai artikkeleita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onnistuin löytämään ainoastaan tässä linkissäkin mainitsemaa kirjaa "I vaekstens vold" ruotsiksi. Sen on ilmestynyt 1979 ja ruotsinkielinen nimeke on "I tillväxtens våld : ekologi och religion". Voimme tilata kirjan kaukolainana tänne Kirkkonummen kirjastoon.