Otsikko
Miten saa näkyviin omat kysymykset? Haluaisin nähdä vastaukset muutamiin lähettämiini kysymyksiin. Sähköpostiosoite on kerrottava kun kysyy, olisiko siitä apua?

Kysytty

Miten saa näkyviin omat kysymykset? Haluaisin nähdä vastaukset muutamiin lähettämiini kysymyksiin. Sähköpostiosoite on kerrottava kun kysyy, olisiko siitä apua?

Vastaus

Vastattu

Sähköpostiosoitteista ei ole apua, koska ne poistuvat ylläpidostamme määräajan kuluttua eivätkä ne ole järjestelmässämme haettavissa tietoturvasyistä. Meillä oli aiemmin tarjolla mahdollisuus rekisteröityneenä käyttäjänä kerätä omat vastaukset ja kommentit, mutta ominaisuus poistui uudistuksessa, koska sitä ei juurikaan käytetty. On mahdollista lisätä se kehittämislistallemme ja tarjota sitä tulevaisuudessa kysyjillemme. Tällä hetkellä muuta vaihtoehtoa kuin omien sähköpostien tutkiminen omien vastausten selaamiseen ei löydy, mikäli ei muista, millaisia kysymyksiä on lähettänyt. Lähetämme vastauksen kysyjän sähköpostiin. Jos taas muistaa oman kysymyksensä (suunnilleen), voi tehdä haun aiheella, https://www.kirjastot.fi/kysy/haku tai selaamalla aihelistaa, https://www.kirjastot.fi/kysy/asiasanat.