Otsikko
Miten Myyrmäen kirjastossa voi kopioida ja onko se ilmaista?

Kysytty

Miten Myyrmäen kirjastossa voi kopioida ja onko se ilmaista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myyrmäen kirjastossa voi kopioida maksutta maksimissaan 20 mustavalkoista tai 2 värillistä sivua. Kopioimista varten on tilattava henkilökohtaiset käyttäjätunnukset lähettämällä tyhjän sähköpostin osoitteeseen print@vantaa.fi. Muutaman minuutin kulutta saat paluuviestinä käyttäjätunnukset, joilla pääset kirjautumaan kopiokoneelle.