Miten mahtaa mennä vanhan laulun sanat " Mä kerttusen näin,mä kerttusen näin, koulussa kylätiellä...

Kysytty

Miten mahtaa mennä vanhan laulun sanat " Mä kerttusen näin,mä kerttusen näin, koulussa kylätiellä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään Pikku Kerttu ja se löytyy Olavi Pesosen Laulukirjan useista painoksista ja esim. Laulava kansa –säestyskirjasta.

23 ääntä

Kommentit

Löytyisikö kyseistä laulua levytettynä jostain?