Miten löydän luettelon kirjoista, jotka ovat CD-levyillä siis kuunneltavissa CD soittimen avulla.

Kysytty

Hei,
miten löydän luettelon kirjoista, jotka ovat CD-levyillä siis kuunneltavissa CD soittimen avulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Vanamo-verkkokirjaston sivun ylälaidassa on punainen hakulaatikko, johon voi kirjoittaa hakusanan äänikirjat, jolloin tuloksena on yli 3000 Hämeenlinnan seudun kirjastojen äänikirjaa. Hakulaatikossa on myös tarkennettu haku, jossa hakua voi rajoittaa esim. kielen ja kirjaston mukaan. Aineistolajiksi pitää valita tällöin cd.
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli