Miten löydän listan lainattavissa olevista elokuvista? En aina muista nimeä ennen kuin näen sen.

Kysytty

Miten löydän listan lainattavissa olevista elokuvista? En aina muista nimeä ennen kuin näen sen.

Vastaus

Vastattu

Löydät elokuvat Helmet-verkkokirjastosta (http://www.helmet.fi) seuraavasti:

Valitse Helmetin pääsivulta Tarkennettu haku, kirjoita Hakusana-ruutuun elokuvat ja rajaa kokoelmaksi elokuvat. Voit lisäksi rajata hakua vaihtoehdoilla: aineisto, sijainti, kieli tai vuosi. Paina Hae-painiketta ja saat tuloksen. Elokuvien tiedot tulevat näkyviin ikäjärjestyksessä uusimmasta kirjastoon hankitusta alkaen. Saatavuutta ei pysty rajaamaan hakuvaiheessa, vaan se on tarkistettava elokuvakohtaisesti.