Otsikko
Miten libre officeen saa useita pieniä kuvia tietokoneelta?

Kysytty

Miten libre officeen saa useita pieniä kuvia tietokoneelta?
Tarkoitus tehdä 2 palstaa ja kopioida kuvia (muotoja) tietokoneelta. Saan vain yhden kuvan laitettua, toista ei anna laittaa/ menee ekan kuvan päälle.

Vastaus

Vastattu

Onnistuisiko kuvien siirtäminen pois toistensa päältä vetämällä? Libre officen ohje kertoo, että kuviin(objekteihin ) liityy aina ankkuri, jonka paikkaa siirtämällä siirtyy kuvakin. Linkki Libre offive ohjeeseen.

YouTubesta voi myös löytyä apua. Siellä on liuta Libre officen liittyviä ohjeita. Linkki YouTube