Otsikko
Miten lausutaan Bechi? Koko Hubaran teos jossa on israelilaisia nimiä

Kysytty

Miten lausutaan Bechi? Koko Hubaran teos jossa on israelilaisia nimiä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koko Hubara ääntää teoksensa Bechi nimen 'behi'. Nimen terävä h-äänne on samankaltainen kuin esimerkiksi saksan kielen sanassa 'ich'.

Voit kuulla Koko Hubaran lausuvan itse nimen esimerkiksi netistä löytyviltä videoilta, joilla häntä haastatellaan.