Otsikko
Miten kaupunginorkesterin kausikortin voin lainata? Miten paljon ennen konserttia, Miten pitkäksi aikaa, onko tietty paikka?

Kysytty

Hei! Miten kaupunginorkesterin kausikortin voin lainata? Miten paljon ennen konserttia, Miten pitkäksi aikaa, onko tietty paikka?

Vastaus

Vastattu

Kausikortin voi lainata kirjastokortilla Mikkelin pääkirjaston 1. kerroksen asiakaspalvelupisteessä. Eli kirjastokortti mukaan ja jos kortteja on paikalla lainaus onnistuu. Laina-aika on viikko eikä lainaa voi uusia.