Otsikko
Miten dvd-levyn voi korvata, jos se on kadonnut. Voiko ostaa kaupasta samanlaisen tilalle

Kysytty

miten dvd-levyn voi korvata, jos se on kadonnut. Voiko ostaa kaupasta samanlaisen tilalle

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kadonneen DVD-levyn voi korvata maksamalla korvaushinnan mihin tahansa HelMet-kirjastoon. Korvaushinta on kunkin levyn kohdalla yksilöllinen, joten se täytyy erikseen tarkistaa kirjaston tietokannasta. Toisin kuin kadonneen kirjan tapauksessa, kirjaston DVD-levyä ei voi korvata kaupasta ostetulla samanlaisella DVD-levyllä.