Otsikko
Miten bussipysäkkien aikataulunäyttö päivitetään? siis se missä lukee esim. 550 tulee 3:n minuutin päästä. kuulin että radiolla, vai onko se gsm?

Kysytty

Miten bussipysäkkien aikataulunäyttö päivitetään? siis se missä lukee esim. 550 tulee 3:n minuutin päästä.
Kuulin että radiolla, vai onko se gsm?

Vastaus

Vastattu

Lähetin kysymyksen eteenpäin HSL:n  (Helsingin seudun liikenteen) tiedotusyksikköön ja minulle vastattiin, että "Näytöt saavat tiedot eri tavalla riippuen mallista. Esimerkiksi mainitut pienet näytöt linjalla 550 saavat tiedon radiotaajuuden kautta tai mobiiliyhteydellä 3G/4G kautta. Osa näytöistä on kytketty myös kiinteään tietoliikenneyhteyteen etenkin terminaalialueilla."

HSL : yhteystiedot: Yhteystiedot | HSL organisaationa | HSL | HSL.fi