Miten arabian finel punahilkka pannua käytetään? Voiko laittaa levylle ja lämmittää esim vettä? Kiitos

Kysytty

Hei miten arabian finel punahilkka pannua käytetään? Voiko laittaa levylle ja lämmittää esim vettä? Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi pannu näyttää kuvassa ihan tavalliselta emaliselta kahvipannulta, joten on luultavaa, että sillä voi keittää esim. vettä ihan normaalisti levyllä. Voit kuitenkin varmistaa asian kysymällä suoraan Arabialta (www.arabia.fi), sivun alaosassa on Ota yhteyttä- linkki.