Mitä teoksia Kai Vakkuri on kirjoittanut?

Kysytty

Mitä teoksia Kai Vakkuri on kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennica antaa tekijähaulla (Vakkuri, Kai) yli neljäkymmentä viitettä.
Tässä listassa on lueteltu suurin osa Kai Vakkurin (s. 1934) julkaisemista luovuutta ja aikaa käsittelevistä tietokirjoista sekä kaunokirjallisuudesta, jota hän on julkaissut. Listasta voi puuttua teoksia, joita Vakkuri on kirjoittanut muiden kanssa. Fennica on kaikkien vapaasti käytettävissä osoitteessa http://fennicaw.lib.helsinki.fi

Elä enemmän! : uusi tapa ajatella aikaa .Mark-kustannus 1985

Marraskuun kukat : viisi päivää Valamossa . Etelän kirja 1985

Erikoisliikkeen markkinoinnin opas. Mark-kustannus 1986

Mediamyyjän opas. Ark-kustannus [1986]

Kirjapainon markkinoinnin avain. Mark-kustannus [1987]

Uudenlainen sihteeri ja toisenlainen johtaja. Mark-kustannus 1988

Syksyn alla : ajatuksia hiljaisessa huoneessa. [Mark-kustannus 1988]

Keltaisenvihreä delfiini nimeltään Sam : luova ajattelu, työmotivaatio ja tehokas ajankäyttö . Mark-kustannus [1989]

Ratsasta hirvellä : aikuisten aapinen. Tapo 1989

On otettava etukäteen selvää. BSV-konsultointi 1990

Ruusupuu : esseitä ajattelemisesta ja sen kehittämisestä. BSV-konsultointi 1990

Tekisit jotakin elämällesi : sihteerin ajanhallinnan opas. Yrityskirjat 1991

Neekerivuoro. Wsoy 1992

Häät Rakveressa. BSV-kirja 1993

Omakustantajan opas: näin kustannat ja markkinoit oman kirjan. BSV-kirja 1994

Arkipäivän luovuusopas : näin saat uusia ideoita . BSV-kirja 1994

Kehitä ajatteluasi ja paranna muistiasi . BSV-kirja 1995

Aika ja sinä : opas ajankäytön suunnitteluun ja itsensäjohtamiseen . BSV-kirja 1996

Kohtuullinen kuolema : näkökulmia kuolemaan, lohduttavia ajatuksia . BSV-kirja 1996

Luennoitsijan opas. Opintotoiminnan keskusliitto 1996

Vanhenemisen myönteinen voima : vanhene omilla ehdoillasi. Opintotoiminnan keskusliitto 1996

Sinä kirjoitat radiokuunnelman : opas ja ohjeita sekä kaksi kuunnelmakäsikirjoitusta Ompelija Linnea Häkkisen unet Kilometrin korkuinen Tiitinen, eli, Kalinkalla Brasiliaan. BSV-kirja 1997

Unet ja luovuus : delfiinien laulu. BSV-kirja 1997

Opi tehokkaammin, opi oppimaan. BSV-kirja 1998

Yli yksinäisyyden ja pelon : lohduttavia ajatuksia. BSV-kirja 1998

Leikki ja luovuus : näin lisäät luovuutta leikin avulla. BSV-kirja 1999

Komisario Rehunen ja Hangon pankkiryöstö . BSV-kirja 2000

Lyhyt kirja rikastumisesta : oppia osakesäästäjille. WSOY 2000

Mielikuvitus on kylä : näin laajennat ja kehität mielikuvitustasi . BSV-kirja 2000