Otsikko
Mitä tehdä jos kirjastokortti on kadonnut?

Kysytty

Hei, mitä tehdä jos kirjastokortti on kadonnut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kirjastokortti katoaa, ilmoita asiasta heti kirjastoon niin, että kortilla ei ehdi kukaan epärehellinen löytäjä lainata kirjoja. Uuden kirjastokortin saat käymällä kirjastossa. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus. Uusi kortti on useimmissa kirjastoissa maksullinen.
Kirjastojen yhteystiedot löydät kirjastohakemistosta, https://hakemisto.kirjastot.fi/

193 ääntä

Kommentit

Miten uusin lainat oulussa