Mitä tarkoittaa integroitu kaihdin ikkunoissa?

Kysytty

Mitä tarkoittaa integroitu kaihdin ikkunoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Integroidussa kaihtimessa säleiden kääntö ja kaihtimen nosto ja lasku tapahtuvat ikkunanpuitteeseen asennetusta säätönupista. Näkyviin ei siis jää lainkaan perinteisen kaihtimen vetonaruja.

Internetistä löytyy kuvia eri valmistajien sivuilta esim. laittamalla Googleen hakusanoiksi "integroitu kaihdin".