Mitä tarkoitetaan orgaanisella aineella?Tuottavatko levät suurimman osan siitä.

Kysytty

Mitä tarkoitetaan orgaanisella aineella?Tuottavatko levät suurimman osan siitä.

Vastaus

Vastattu

Kirjastosta voi lainata kemian oppikirjoja, esim. Mooli. 2, Orgaanisen kemian perusteet : lukion kemia. Nopea vastaus määritelmien muodossa sivuilta:

Orgaaniset aineet | Taulukot - Matematiikka, Fysiikka ja Kemia

Ympäristötieteet:orgaaninen aines – Tieteen termipankki