Otsikko
Mitä tapahtui Rovaniemellä 10.8.1990? Mistä esimerkiksi Lapin kansa tuolloin uutisoi?

Kysytty

Mitä tapahtui Rovaniemellä 10.8.1990? Mistä esimerkiksi Lapin kansa tuolloin uutisoi?

Vastaus

Vastattu

10.8.1990 Lapin kansan artikkelissa ”Ei jokea edemmäksi kalaan” Jyri Tyynelä kertoi ”Napapiirin perhokalastajat ry” toiminnasta ja kalastuksesta Rovaniemen alueella.

”Kalervo Järvensuun teki nuorten kirjan palomiesten työstä”: artikkeli kertoi rovaniemeläisen palomiehen kirjasta ”Tulta päin paloautoja ja pelastajia”

Artikkelissa ”Sympaatti tuo Rovaniemelle kuorovieraan Keniasta”  lehti uutisoi kansainvälisen lapsi-ja nuorisokuorotapahtuman kaupungissa.

Kaikista artikkeleista voi saada kopiot Rovaniemen kaupungin kirjastosta.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Mitä tapahtui 10.8.? Eikö siitä uutisoitu vasta 11.8.? Ei Lapin Kansallakaan ollut vuonna 1990 jatkuvasti päivitettävää yleisölle näkyvää verkkoversiota.