Mitä suomenkielisiä kirjoja on lainattavissa koskien natsi-Saksan johtohenkilöiden elämänkertoja, jäljittämistä mm. Etelä-Amerikasta tms?

Kysytty

Mitä suomenkielisiä kirjoja on lainattavissa koskien natsi-Saksan johtohenkilöiden elämänkertoja, jäljittämistä mm. Etelä-Amerikasta tms?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Natsien jäljittämisestä kertovat ainakin seuraavat kirjat:

Simon Wiesenthal: Tappajat joukossamme : elämäntyöni natsirikollisten paljastajana

Neal Bascomb: Tähtäimessä Eichmann : pahamaineisen natsirikollisen metsästys

Efraim Zuroff: Operaatio viimeinen mahdollisuus : yhden miehen kutsumus saattaa natsirikolliset tuomiolle

Isser Harel: Kaappaus Garibaldin kadulla

Kenneth D. Alford & Theodore P. Savas: Natsimiljonäärit

Natsi-Saksan johtohenkilöistä on kirjoitettu useita elämäkertoja. Voit hakea niitä täältä: www.helmet.fi. Laita hakusanoiksi sen henkilön nimi, josta haluat tietoja, ja elämäkerrat.