Otsikko
Mitä on suomeksi laundry detergent sheet? Ilmeisesti hyvin ekologinen pyykinpesujuttu. Mutta millä nimellä suomessa?

Kysytty

Mitä on suomeksi laundry detergent sheet? Ilmeisesti hyvin ekologinen pyykinpesujuttu. Mutta millä nimellä suomessa?

Vastaus

Vastattu

Suomessa tavallisin vastine "laundry detergent sheetille" näyttäisi olevan pyykinpesuliina.