Mitä ohjelmaa kuvattiin Pudasjärvi/pärjänsuolla ja muualla pohjoisessa 70-luvun alkupuolella, joku maaseudun ? kuvattiin ilmeisesti maatalouselinkeinoa ja…

Kysytty

Mitä ohjelmaa kuvattiin Pudasjärvi/pärjänsuolla ja muualla pohjoisessa 70-luvun alkupuolella, joku maaseudun ? kuvattiin ilmeisesti maatalouselinkeinoa ja perheitä joilla oli karjaa ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en pysty antamaan varmaa vastausta noiden tietojen perusteella. Vain pieneen osaan tallella olevista ohjelmista on merkitty luotettavasti kuvauspaikat. Esim. vuonna 1974 on tehty ohjelma "Viimeiset uudisraivaajat", joka on kuvattu Pudasjärven Ruuhensuolla, mutta Pärjänsuosta en löytänyt mainintaa.

0 ääntä

Kommentit

onko kyseinen ohjelma katsottavissa?