Mitä kemikaaleja muodostuu tuhottaessa vanhoja räjähteitä räjäyttämällä/polttamalla ja kuinka laajalle alueelle nämä kemikaalit leviävät?

Kysytty

Mitä kemikaaleja muodostuu tuhottaessa vanhoja räjähteitä räjäyttämällä/polttamalla ja kuinka laajalle alueelle nämä kemikaalit leviävät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tommi Alangon opinnäytetyön Puolustusvoimien räjähteiden hävittäminen (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Tekniikan yksikkö, Teknologiaosaamisen johtamisen koulutusohjelma, 2012) luku 3.12 käsittelee räjähteiden hävittämisen ympäristövaikutuksia. Opinnäytetyö on myös verkossa luettavissa:

file:///C:/Users/valketu/Downloads/Tommi%20Alanko.%20Puolustusvoimien%20r%C3%A4j%C3%A4hteiden%20h%C3%A4vitt%C3%A4minen.pdf