Mitä huvipuistotyöntekijät tekevät talvisin?

Kysytty

Mitä huvipuistotyöntekijät tekevät talvisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useimmiten huvipuistoihin työllistynee vain kesäkaudeksi, mutta Ammattinetti-sivuston mukaan mm. hallinnolliset ja tekniset tehtävät työllistävät myös muina vuodenaikoina. Voi olla myös puistoja, jotka ovat auki ympäri vuoden.

Ammattinetti-sivustolta lisää tietoa alasta:

http://www.ammattinetti.fi/ammatit/detail/23/4/2324f0b50a653446007cc6a40dc90b6a;jsessionid=2F24328BB98533EA918A57C2779C5C01

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Entisenä huvipuistotyöntekijänä voin kertoa, että kausityöntekijöistä valtaosa on opiskelijoita. Ympärivuotisia työtehtäviä toki löytyy mutta paljon vähemmän.