Otsikko
Mitä Hunter S. Thompsonin kirjoja on mahdollista lainata Kannelmäen kirjastosta?

Kysytty

Mitä Hunter S. Thompsonin kirjoja on mahdollista lainata Kannelmäen kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä Hunter S. Thompsonin kirjoja HelMet-tietokannasta. Mikäli kirjaa ei löydy Kannelmäen kirjastosta, voit tehdä varauksen HelMetin kautta:
http://www.helmet.fi
Voidaksesi tehdä varauksen, tarvitset HelMet-kirjastokortin sekä siihen liittyvän salasanan. HelMet-kirjastokortin voi hankkia mistä tahansa HelMet-kirjastosta. Korttia haettaessa on esitettävä virallinen henkilötodistus (passi, kuvallinen KELA-kortti, ajokortti).