Mitä Agatha Christien Tommy ja Tuppence kirjoja löytyy pääkaupunkiseudun kirjastoista suomeksi tai englanniksi?

Kysytty

Mitä Agatha Christien Tommy ja Tuppence kirjoja löytyy
pääkaupunkiseudun kirjastoista suomeksi tai englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja ovat:

Salainen vastustaja(The Secret Adversary)
Rikos yhdistää(Partners
in Crime) Salomonin tuomio(N or M) Eipä aikaakaan niin voi
kauhistus(By the Pricking of My Thumbs) Kohtalon portti(Postern of Fate).

Kirjojen saatavuuden voi tarkastaa kirjaston tietokannasta
(www.lib.hel.fi/plussa). Kannattaa valita hakunäytöltä "nimeke"
ja kirjoittaa hakusanalaatikkoon pari merkitsevää sanaa kirjan
nimestä (esim. pricking thumbs). "N or M" on vaikea löytää koska kirjan nimessä
ei ole merkitseviä sanoja. Voit tehdä näin: valitse hakunäytöltä
"asiasana tai luokka" ja kirjoita hakusanalaatikkoon tuppence.