Mistäköhän saisi tietoon Honda-perämoottorien vuosimallin valmistenumeron tai sen koodin, joka on moottorissa avulla? Esim. Minulla se koodi on BAVJ-2316598

Kysytty

Hei. Mistäköhän saisi tietoon Honda-perämoottorien vuosimallin valmistenumeron tai sen koodin, joka on moottorissa avulla? Esim. Minulla se koodi on BAVJ-2316598

Vastaus

Vastattu

Netistä sivulta www.marinshopen.se (->Motorguiden) pitäisi löytyä perämoottoreiden vuosimallitiedot. En kuitenkaan löytänyt tuota sinun perämoottorin koodia sieltä. Kannattaakin nyt ottaa yhteyttä suoraan Marinekauppaan, puh. 010 548 5605. Myös muilla perämoottoreiden huoltoon erikoistuneilla liikkeillä pitäisi olla käytössään tietokantoja, joista asia selviää. Netistä etsimällä Kotkasta löytyy mm. Extra Marine Oy, joka huoltaa Hondan perämoottoreita (puh. (05) 225 0079, pvk[ät]extramarine.fi).