Mistäköhän kirjastoon on hankittu Tuomas Kantelisen musiikkia elokuvaan Lupaus music for the motion picture promise?Tavaratalosta vai lotta svärd museosta…

Kysytty

mistäköhän kirjastoon on hankittu Tuomas Kantelisen musiikkia elokuvaan Lupaus music for the motion picture promise?Tavaratalosta vai lotta svärd museosta?Minulla on kyseinen levy lainassa ja haluaisin kyseisen levyn ostaa itselleni jostakin,siksi ajatelin kysyä mistä kyseinen levy on hankittu teille.olis kiitollinen vastauskesta,jos saisin jotakin vinkkiä mistä kyseisetä levyä voisi kysyä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto hankkii aineistonsa tiettyjen, kilpailutettujen sopimuskauppojen kautta. Näistä kaupoista levyä ei näytä enää olevan saatavilla. Levyä myy kuitenkin ainakin turkulainen 8raita-levykauppa, ja se on tilattavissa myös netitse:
http://www.8raita.fi/shop/index.php