Mistähän voisi löytää Jonna Tervomaan Tykkään susta-kappaleen sanat ?

Kysytty

Mistähän voisi löytää Jonna Tervomaan Tykkään susta-kappaleen sanat ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jonnan Tykkään susta äänite vuodelta 1985 löytyy muutamasta kirjastosta lp-levynä tai c-kasettina. Kirjastot, joiden kokoelmiin äänite kuuluu löydät Frank-monihausta.
http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py?view=Maakuntakirjastot&a…

Mahdollisen kaukolainapyynnön voit jättää oman kirjastosi kautta.

Suomen tekijänoikeuslain mukaan laulunsanat määritellään teoksiksi, joiden suoja kestää 70 vuoden verran tekijän kuolemasta alkaen. Tämä on yksi syy miksei internetistä laulujen sanoituksia aina löydy.