Mistähän saisi käsiinsä vuonna 1909 Guldslottet av Folkets barntidningissä liitteenä ilmestyneen Selma Lagerlöfin "Meli" Gerda Tirenin tekemällä kuvituksella?…

Kysytty

Mistähän saisi käsiinsä vuonna 1909 Guldslottet av Folkets barntidningissä liitteenä ilmestyneen Selma Lagerlöfin "Meli" Gerda Tirenin tekemällä kuvituksella? Frank-monihaulla ei löydy Suomen kirjastoista tuota nimenomaista versiota eikä sitä ole Google Booksissa muuten kuin listattuna. Hakusessa on siis nimenomaan Gerda Tirenin tekemä kuvitus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selma Lagerlöfin Meli Gerda Tirenin kuvittamana vuodelta 1909 löytyy kyllä Frank-monihaulla joistakin kirjastoista. Jos haluatte kaukolainata teoksen jättäkää kaukolainapyyntö lähimpään kirjastoon. Useimmissa kirjastoissa teos on saatavana vain lukusaliin luettavaksi. Jos haluatte ostaa kirjasen omaksi, sitä löytyy esim. pohjoismaisesta verkkoantikvariaatista Antikvariat.net http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?post alkaen 13 euroa.