Mikä oli Peukaloisen retkissä olleen hamsterin nimi? Se on vaivannut minua jo kauan, ja haluaisin tietää mikä se on!

Kysytty

Mikä oli Peukaloisen retkissä olleen hamsterin nimi? Se on vaivannut minua jo kauan, ja haluaisin tietää mikä se on!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Peukaloisen retket -videolla, joka on sama kuin tv:ssä pyörinyt sarja, hamsteria kutsutaan vain hamsteriksi. Hahmo ei esiinny alkuperäisessä Selma Lagerlöfin kirjassa, vaan hahmo on luotu vain tv-sarjaan.

30 ääntä

Kommentit

Sen nimi on Rymy.

Jaksossa 24 hamsteria kutsutaan nimellä Rymy.

Guonette