Otsikko
Mistähän saan hankittua Pertti/Pertsa Koivulan kappaleen: Elämä on täynnä kyyneleitä cd-muodossa.

Kysytty

Mistähän saan hankittua Pertti/Pertsa Koivulan kappaleen: Elämä on täynnä kyyneleitä cd-muodossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on Pertti Koivulan cd-levyllä Kohtalon tango, joka on julkaistu vuonna 1998. Kirjastosta sen saa lainaksi; ainakin meiltä (Lahdesta) löytyy; oman kirjaston kautta voi kaukolainata. Mutta jos haluaisitte ostaa levyn omaksi, niin sitä tuskin löytyy enää levykaupoista, antikvariaateista voi kysellä. Googlesta hakemalla löytyi ainakin kaksi osumaa, joiden mukaan levyn olisi saanut yksityiseltä ihmiseltä ostettua marraskuussa 2010. Toinen oli huuto.net ja toinen blogimuotoinen kirjoitus.