Mistähän mahtaisin löytää tietoa hirsisen pihapöydän rakentamiseen ?

Kysytty

Mistähän mahtaisin löytää tietoa hirsisen pihapöydän rakentamiseen ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksessa Teen itse pihan rakenteet (Eskola, 1988) on ohje halkaistusta tukkipuusta valmistettavalle pöydälle ja penkille. Ohje on varmasti myös sovellettavissa hirsisen pöydän rakentamiseen.
Kirjan saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisestä HelMet-aineistohausta. Aineistohaku löytyy osoitteesta http://www.helmet.fi