Mistähän löytyy tietoa Viipurin Raivolassa olleesta poikakodista. Isäni ja isänveli olivat siellä hoidossa vuonna 1918 alkaen.

Kysytty

Mistähän löytyy tietoa Viipurin Raivolassa olleesta poikakodista. Isäni ja isänveli olivat siellä hoidossa vuonna 1918 alkaen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varmaa tietoa Viipurin Raivolassa olleesta poika- tai lastenkodista ei löytynyt, mutta Raivola-seurasta luvattiin selvittää asiaa. Seuraan voi ottaa yhteyttä sähköpostitse. Seuran yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.raivola.net/yhteystiedot.htm