Mistähän löytäisin kirjoja joissa olisi ornamentteja ja muita vastaavia koristekuvioita? Ideoita kirjoneuleisiin.

Kysytty

Mistähän löytäisin kirjoja joissa olisi ornamentteja ja muita vastaavia koristekuvioita? Ideoita kirjoneuleisiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Aivan uusi kirja on
Tekijä(t): WILSON, EVA
Nimeke: 8000 years of ornament : an illustrated handbook of motifs / Eva Wilson
Julkaistu: London : British Museum Press, cop. 1994
Ulkoasu: 208 s. : kuv.
Aineisto: kirja
ISBN: 0-7141-1712-9 (sid.)
Teos löytyy seuraavista maakuntakirjastoista:
Kirjastot: Em He Jm Km Lam Rm Tm
Oman kirjastosi virkailija auttaa sen hankkimisessa.