Mistä voisin löytää tietoa ja musiikkinäytteitä muinaisesta musiikista ja antiikin Kreikan musiikista??

Kysytty

Mistä voisin löytää tietoa ja musiikkinäytteitä muinaisesta musiikista ja antiikin Kreikan musiikista??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista kirjoista löytyy tietoa antiikin ajan musiikista:
- Jeanson, Gunnar: Musiikki kautta aikojen 1: Kreikan antiikista rokokoohon
- Leisiö, Timo: Lyyra ja Pythagoras: antiikin ajan kielisoittimia
- Musiikkikirja
Musiikkinäytteitä löytyy cd:ltä Musique de la Grece antique.

Aineiston saatavuuden voi tarkistaa Web-Origosta osoitteessa http://weborigo.pori.fi