Mistä voisin, jos mahdollista, löytää seamkin ammattikorkeakoulun, vanhoja valintakoe tehtäviä linjalle tradenomi (Kirjasto- ja tietopalveluala)?

Kysytty

Mistä voisin, jos mahdollista, löytää seamkin ammattikorkeakoulun, vanhoja valintakoe tehtäviä linjalle tradenomi (Kirjasto- ja tietopalveluala)?

Vastaus

Vastattu

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Seinäjoen ammattikorkeakoulun hakijapalveluihin ja tiedustella, onko vanhoja pääsykoekysymyksiä saatavana jostain.

hakijapalvelut (at) seamk.fi