Otsikko
Mistä voisi löytyä lastenlaulu Laskutehtäviä? Laulu alkaa sanoilla: Oli torimummolla pöydässä perunoita kaksi... Säv. ja sanat Niina Rajantie

Kysytty

Mistä voisi löytyä lastenlaulu Laskutehtäviä?
Laulu alkaa sanoilla: Oli torimummolla pöydässä perunoita kaksi...
Säv. ja sanat Niina Rajantie

Vastaus

Vastattu

Hei,

Nuotit löytyvät nuottikirjasta Rikko tikko tei : lauluja masusta maailman ääriin (Varhaisiän musiikinopettajat, 2010).

Ääniteellä taitaa olla vain Muikeat musikantit -kokoonpanon CD:llä Tuikkivat tähdet : laulumatka kotipihalta viidakon yöhön (Hullu taidemies, 2013).