Mistä voi tulostaa kevyenmusiikin sanoja.Nuotteja on ,mutta laulaja tarttis sanoja. Nelkytluvusta nykypäivään tarvittais.

Kysytty

Mistä voi tulostaa kevyenmusiikin sanoja.Nuotteja on ,mutta laulaja tarttis sanoja.
Nelkytluvusta nykypäivään tarvittais.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä löytyy sivusto http://lyriikat.org/, jonka kautta löytää laulunsanoja yhdellä haulla eri sivustoilta. Kirjastot.fi:n Makupalat-linkkisivustolta löytyy Musiikin alta alaotsikko Laulut.Sanoitukset, johon on listattu monta lyriikkasivustoam https://www.makupalat.fi/fi/k/807%2B114734/hae?category=114696&sort=tit…

1 ääntä

Kommentit

Internet on täynnä laulujen sanoituksia, vaikka monet tietenkin siellä ilman lupaa. Suomenkielistä aineistoa on paljon vähemmän kuin vaikka englanninkielistä, mutta kannattaa ainakin kokeilla laulun nimellä ja hakusanalla "sanat", jos ei jotain muuten tunnu löytyvän.

Tuo laulut.fi-palvelu rahastaa myös tekijänoikeudellisesti vapaista teksteistä, joten isommille tilauksille syntyy myös aivan tarpeetonta kustannusta.