Mistä voi Helsingin seudulla hankkia kopion yhdestä vuoden 1954 Kalevan numerosta tai etusivusta?

Kysytty

Mistä voi Helsingin seudulla hankkia kopion yhdestä vuoden 1954 Kalevan numerosta tai etusivusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voitte ottaa yhteyttä Porvoon kaupunginkirjastoon tai mihin tahansa lähimpäään kirjastoon, jossa voitte tehdä kaukolainapyynnön. Kaleva on Oulun seudun sanomalehti, joten Oulun kaupunginkirjastosta voi mikä tahansa kirjasto pyytää tarvitsemanne kopiot ko. lehdestä. Yksinkertaisempaa on, että tilaatte Helsingin kaupunginkirjaston kautta ne kopiot, jos asutte Helsingissä.