Mistä Sirkka Seljan runokokoelmasta löytäisin Sirkka Seljan runon "Älä tätä päivää sure" ja minä päivänä tämä kokoelma on ilmestynyt? Kiitos jo etukäteen!

Kysytty

Hei! Mistä Sirkka Seljan runokokoelmasta löytäisin Sirkka Seljan runon "Älä tätä päivää sure" ja minä päivänä tämä kokoelma on ilmestynyt? Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Kyseinen runo "Älä tätä päivää sure" löytyy Sirkka Seljan esikoiskokoelmasta "Vielä minä elän", vuodelta 1942.

11 ääntä

Kommentit

Ajankohtainen kysymys ja vastaus: 101-vuotias lotta Rovaniemeltä, Kojo (jos oikein kuulin ja mielsin) lausui tämän runon tasavallan presidentin Niinistön itsenäisyysvastaanotolla 6.12.2023.