Otsikko
Mistä Shakespearen näytelmästä on seuraava muistamani lyhyt pätkä? "Sama kude meissä kuin unelmissa on ja unta vain on lyhyt elämämme." Voiko teiltä lainata?

Kysytty

Mistä Shakespearen näytelmästä on seuraava
muistamani lyhyt pätkä? "Sama kude meissä kuin unelmissa on ja unta vain on lyhyt elämämme." Voiko teiltä lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ote on Shakespearen näytelmästä Myrsky, näytelmän saatavuuden voi tarkistaa Helsingin kaupunginkirjaston HelMet-haulla, osoite http://www.helmet.fi/.