Mistä saisin sanat valssiin KUKKIAN VALSSI. Säv. Eino Sipponen ja san. Kalle Syrjänen.

Kysytty

Mistä saisin sanat valssiin KUKKIAN VALSSI. Säv. Eino Sipponen ja san. Kalle Syrjänen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukkian valssin sanat ja nuotti (melodia, sointumerkit) löytyvät nuotista Sipponen, Eino: Eino Sipposen sävelmistöä : tangot, valssit, laulut, humpat, jenkat. Vihko n:o 2. Tämän nuotin saa lainaksi ainakin Valkeakosken kaupunginkirjastosta. Voit mennä lähimpään kirjastoosi ja tehdä kaukolainapyynnön.