Otsikko
Mistä saisin osoitteiston, jossa olisi kaikki Suomen musiikkikirjastot postiosoitteineen.

Kysytty

Mistä saisin osoitteiston, jossa olisi kaikki Suomen musiikkikirjastot postiosoitteineen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen musiikkikirjastojen osoitteet löydät Suomalaisten musiikkikirjastojen hakemistosta. Se on julkaistu paperimuodossa, mutta löytyy myös internetistä osoitteesta http://www.kaapeli.fi/~musakir/findir/

Kirjastot.fi -sivuilta julkaisu löytyy linkkikirjastosta. Kirjoita pikahakuun musiikkikirjastot ja valitse haku linkkikirjastosta.