Mistä saisin katsottavaksi tallenteen Lehto-Honkasalon ohjaamasta elokuvasta Ikäluokka?

Kysytty

Hei!
Mistä saisin katsottavaksi tallenteen Lehto-Honkasalon ohjaamasta elokuvasta Ikäluokka?

Vastaus

Vastattu

Pirjo Honkasalon ja Pekka Lehdon Ikäluokka-elokuvan (1976) perustiedot löytyvät Elonetistä, mutta itse elokuva ei ole toistaiseksi katsottavissa tätä kautta.

Elokuvasta ei ole myöskään ilmeisesti tehty dvd-tallennetta.

Elokuvaa on mahdollista tulla etukäteen sovittaessa katsomaan VHS-nauhalta Kansalliseen audiovisuaaliseen instituuttiin.

Ikäluokka on näytetty kaksi kertaa televisiossa (26.8.1976 ja 14.1.1977), joten lisätietoja voi tiedustella myös Ylen Arkistosta.