Mistä saisin käsiini Joni Skiftesviikin samannimiseen novelliin perustuvan lyhytfilmin Puhalluskukkapoika ja taivaankorjaaja?

Kysytty

Mistä saisin käsiini Joni Skiftesviikin samannimiseen novelliin perustuvan lyhytfilmin Puhalluskukkapoika ja taivaankorjaaja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä filmiä ei ole kirjastojen kokoelmissa. Viimeksi TV2 on esittänyt sitä keväällä 2005. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin KAVI:n kirjaston kokoelmista filmi löytyy ja siellä on myös mahdollista käydä katsomassa se. KAVIn kirjaston osoite on Sörnäisten rantatie 25 A, puh. 09 615400.