Mistä saisi tai voisi ostaa taustakartonkia kotistudioon? A3 isompia. Fotoliikkeet myyvät kalliilla hinnalla. A3 toimii, kun kuvattava esine on pieni.

Kysytty

Mistä saisi tai voisi ostaa taustakartonkia kotistudioon? A3 isompia. Fotoliikkeet myyvät kalliilla hinnalla. A3 toimii, kun kuvattava esine on pieni.

Vastaus

Vastattu

Taustakartonki-nimellä myytävät kartongit ovat tosiaan melko hintavia. Jos A3-kokoinen tai vähän isompi käy, halvempia vaihtoehtoja näyttäisi löytyvän esim. värikartonki- tai askartelukartonki-nimellä mm. askarteluliikkeistä.