Mistä Saarikosken teoksesta on seuraava sitaatti: "Perillä kaiken aikaa ja kaikki, kesken. Tietääkseni en ollut syntyessäni yksin." Kiitos avusta.

Kysytty

Mistä Saarikosken teoksesta on seuraava sitaatti:
"Perillä kaiken aikaa ja kaikki, kesken. Tietääkseni en ollut syntyessäni yksin."
Kiitos avusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo sisältyy kokoelmaan Laulu laululta pois (ilm. v. 1966, tunniste 1022128X). Se löytyy myös kokoelmasta Tähänastiset runot (Otava 1984, ISBN 951-1-04674-8), s. 189.