Mistä saa tietoa lentokoneiden SISÄLLÄ pitkillä matkoilla vallitsevasta melutasosta ja paineista?

Kysytty

Mistä saa tietoa lentokoneiden SISÄLLÄ pitkillä matkoilla vallitsevasta melutasosta ja paineista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Finnairin sivuilla http://www.finnair.fi käsitellään matkustamon ilmanpainetta. Sivut löytyvät kohdasta Matkustusinfo, Ennen lentoa.

0 ääntä

Kommentit

Kysymykseni ilmailusta myls. Taivaanrannassa näkyi harmaita kohtisuoraan nousevia kuin hävittäjiä pari päivää sitten. Nyt lsittain valkoinen lentokone. Pasilasta etelään ja länteen merellä päin eli rautatieaseman tienooilla. Kansainvälisen merialueen lebtojavai Suomen normaalia lentoliikennettä?