Mistä saa tiedon Yritykset toimialoittain ja sektoriluokan mukaan vuonna 2007-2009 yksityiskohatsemmin kuin, mitä verkosta lataamalla saan? Tarvitsisin myös…

Kysytty

Mistä saa tiedon Yritykset toimialoittain ja sektoriluokan mukaan vuonna 2007-2009 yksityiskohatsemmin kuin, mitä verkosta lataamalla saan?
Tarvitsisin myös julkisen sektorien yksiköiden lukumäärästä tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksityiskohtaisempaa tietoa yrityksistä toimialoittain ja sektoriluokan mukaan voi maksusta tilata Tilastokeskuksen yritysrekisteristä. Yhteystiedot osoitteessa: http://www.stat.fi/til/syr/yht.html

Liitteenä julkisyhteisöjen toimipaikkojen lukumäärä ja henkilöstö vuonna 2008 excel-taulukkona.